Platební a storno podmínky v Penzionu Flora Janské Lázně

Platební podmínky
Rezervace ubytování je podmíněna zaplacením zálohy ve výši 50% z celkové ceny objednaných služeb (složenkou nebo převodem na bankovní účet). V případě nezaplacení zálohy do stanoveného data je rezervace automaticky zrušena. Provozovatel penzionu je oprávněn nabídnout pobyt dalšímu zájemci.


Storno podmínky
V případě storna pobytu se řídíme pravidly uvedenými na této stránce. Přesto se snažíme vyjít hostům maximálně vstříc a každé storno řešit individuálně. Pokud to je jen trochu možné a host nám storno pobytu sdělí včas, tak se snažíme stornovaný pobyt obsadit jinými hosty. Stornovaný pobyt pak kompenzujeme nabídnutím náhradního termínu. V případě, že stornovaná kapacita bude dodatečně obsazena zákazníkem poskytovatele, stornopoplatky budou adekvátně sníženy, zrušeny nebo se jejich výše bude řešit dohodou.

V případě, že host zruší objednaný pobyt, bude mu odečten storno poplatek (ve výši minimálně 200,- CZK) od zaplacené zálohy následujícím způsobem:

* Do 30 dnů před nástupem na pobyt: 10 % z ceny ubytování  (200,- CZK min)
* 29 - 14 dnů před nástupem na pobyt: 25 % z ceny ubytování (200,- CZK min)
* Méně než 14 dnů před nástupem na pobyt: 50 % z ceny ubytování


Doplatek za ubytování
Doplatek za objednané služby (ubytování, stravování , případně další služby) je splatný v den nástupu platbou v hotovosti (CZK,EUR,PLN) nebo platební kartou (VIZA,Mastercard). V případě předčasného ukončení pobytu nevzniká nárok na navrácení finanční částky .


Zrušení - změna z důvodu vyšší moci
Poskytovatel ubytování si v případě nutnosti /zásah vyšší moci/ vyhrazuje právo zrušit objednané služby.


Nástupní podmínky
Pobyt začíná nástupem mezi 14 a 18 hodinou. Příjezd po této hodině nutné hlásit předem.  Hosté se nahlásí v restauraci/recepci, která je součástí penzionu. Zde vyplní přihlašovací formulář (údaje o všech osobách, nutný  OP nebo jiný cestovní doklad) a uhradí doplatek za pobyt.

Slevy
Slevy je možné uplatnit v den nástupu na ubytování po předložení platného dokladu nebo kupónu. Slevy se nesčítají a je možné uplatit pouze jednu slevu na pokoj.


Ukončení pobytu
Prosíme hosty o uvolnění pokoje v den odjezdu nejpozději do 10.00 hod. Pokud není následně pokoj obsazen dalšími hosty, je možné po dohodě s personálem penzionu Flóra dohodnout odjezd v pozdějších hodinách. Další možností je uložení zavazadel do odpoledních hodin v prostoru k tomu určeném

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 796/44, 11000 Praha 1, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Pension Flora v Janských Lázních hodnocení
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace